Hitler'in Doğu İstilası
22 Haziran 1941 günü şafağında Hitler, Stalin'in ülkesi ile kendi ülkesi arasında imzalanan saldırmazlık anlaşmasına meydan okuyarak SSCB'ye sürpriz bir saldırı başlatır.
22 Haziran 1941 günü şafağında Hitler, Stalin'in ülkesi ile kendi ülkesi arasında imzalanan saldırmazlık anlaşmasına meydan okuyarak SSCB'ye sürpriz bir saldırı başlatır. Bu olay, korkunç “Barbarossa Operasyonu”nun başlangıcı olur.