Kiran ve Sara ile İstanbul'un En İyileri
Ünlü şefler Kiran Jethwa ve Sara La Fountain, gastronomi dünyasının parlayan yıldızı İstanbul’un en iyilerini keşfetmek için büyüleyici bir maceraya atılıyor. Kiran şehri çok iyi bilen Sara'nın rehberliğinde bu büyüleyici şehrin yemeklerini ve güzelliklerini tanıma fırsatı yakalıyor. Şeflerimizi her bölümde birbirinden harika lezzetler ve keşifler bekliyor.