Refika ile Öze Dönüş
Gündelik hayatın içinden yemek kültürümüzle ilgili konuları yazılarına taşıyan, yemek ve yaşam üzerine tarifler veren Refika Birgül, tariflerinde hem yaratıcılığı hem de unutulan, önemini yitiren yerel malzemeleri başrol oyuncusu haline getiriyor. Bir yandan zengin mutfak kültürümüzün geleneklerini koruyarak, diğer yandan da kurallarını yıkarak yeni tarifler yaratıyor.