Aşk Mantık İntikam
Esra bir anda eski eşi Ozan’ın haberleriyle, televizyondaki ve billboardlardaki görüntüsüyle çevrelenmiş bulur kendini. Esra bıraktığında meteliğe kurşun atan Ozan bambaşka biri olmuştur. Esra ise yerinde saymıştır. Boşanırken Esra’ya nafaka verememiş olan Ozan para teklif eder Esra'ya. Gururu kırılan ve parayı reddeden Esra Ozan'ı tekrar elde etme çabasına girer. Ancak Ozan çok değişmiştir.