Mucize Doktor
Savant sendromlu deha Ali Vefa engeline ve karşılaştığı tüm ön yargılara rağmen tıp fakültesini bitirir. Stajını da tamamlayan Ali'nin uzmanlık yapma vakti gelmiştir. Ali manevi babası Adil Erinç'in başhekimlik yaptığı hastanede işe başlayacaktır. Hastane kadrosu buna ön yargılı yaklaşsa da Ali zamanla tüm ön yargıları yıkacaktır.