Mahkum
Fırat Bulut, İstanbul Adliye'sinde görevli bir cumhuriyet savcısıdır. Ancak bir sabah uyandığında kendini cezaevinde bulur. Son dört ayda olanları hiçbir şekilde hatırlamamaktadır. Karısını ve kızını öldürmekle suçlandığını öğrenir. Onları gerçekten öldürmüş müdür? Fırat Bulut masumiyetini kanıtlamak için hem olanları hatırlamak hem de hayatta kalmak ve cezaevinden kaçmak zorundadır.
Fırat Bulut, İstanbul Adliye'sinde görevli bir cumhuriyet savcısıdır. Ancak bir gün uyandığında son dört ayda olanları hiçbir şekilde hatırlamadan kendisini cezaevinde bulur. Karısını ve kızını öldürmekle suçlandığını fark eder. Karısını ve kızını gerçekten öldürmüş müdür? Fırat Bulut, masumiyetini kanıtlamak için hem hatırlamak, hem hayatta kalmak hem de cezaevinden kaçmak zorundadır.