Mickey ve Minnie'nin Yeni Yıl Şarkısı
Bu sezon duraklı çekimle yapılmış, beş neşeli kısa filmde Mickey, Minnie, Noel Baba ve arkadaşlarına katılıp birlikte şarkı söyleyin! Muhteşem beşli Noel ruhuna canlılık katıyor! "Noel Çanları"yla kızak yolculuğuna çıkın, "Salonları Süsleyin" için Mickey'nin kulübesine gidin, kasaba ağacının etrafında "Mutlu Noeller Dileriz"i söyleyin, Noel Baba'nın Atölyesi'nde "Noel'in 12 Günü"ne eşlik edin ve son olarak Kuzey Kutbu disko partisinde ikonik "Sosisli Sandviçli! Noel" dansı yapın!