Simpsonlar'dan Spice Girls'e ve Tupac'tan Titanik'e, bu son derece etkileyici on yılın belirleyici anlarına aydınlatıcı bir bakış.
Ünlüler, görgü tanıkları ve popüler kültür uzmanları, yeni binyılın yolunu açan on yılın unutulmaz anlarını yeniden yaşıyor. Y2K'dan Weird Al Yankovic'e, Tupac'tan Titanik'e ve Madonna'dan Matrix'e, "90’lara Dönüş", dünyayı kökten değiştiren yılları şekillendiren güçleri inceliyor.