Youtube Devrimi
Youtube on yaşına girerken biz de bu meşhur video paylaşım sitesinin perspektifinden, son on yılın tarih çizelgesini çıkarıyoruz.
Youtube on yaşına girerken biz de bu meşhur video paylaşım sitesinin perspektifinden, son on yılın tarih çizelgesini çıkarıyoruz. Bu, onu yaratan insanların, yarattığı yıldızların ve kaderini değiştirdiği ülkelerin hikâyesi. İçinde çok izlenen “Diet Coke & Mentos","LonelyGirl15,", "Charlie Bit My Finger" ve "Gangnam Style," gibi videoların kamera arkaları, bu videoların yaratıcıları ve onların hayatlarının nasıl değiştiği yer alıyor. Ünlü kavramı ve popüler kültür nasıl yeniden tanımlandı, göz önüne seriyor.