Rise Up, Sing Out (Shorts)
Farklılıkları överken ırk, kültür, toplum hakkında ilham verici ve güçlü bir mesaj iletmek için tasarlanmış, müzik temelli kısa bölümlerden oluşan bir animasyon dizisi. Kısa bölümlerin müziklerini Ahmir "Questlove" Thompson ve Tariq "Black Thought" Trotter yapıyor.