Samimi, gerçek ve şok edici ifşaatlarla dolu bu yeni senaryosuz dizi, Los Angeles'ta kültürel beklentileri, kariyerlerini ve aşklarını yönlendirmeye çalışırken inançları ve bağları teste tabi tutulan 10 Müslüman Amerikalı kız kardeşi konu alır. Sozahdah kardeşlerin yemin ettiği 1 numaralı kural "aile her şeyden üstündür". Ancak bu kız kardeşlerin kutsal saydıkları sırlar ortaya çıktığında ve onları bir araya getireceğini düşündükleri TV programı onları ayırmakla tehdit ettiğinde ne olur?