1995'in nemli bir akşamında Colleen Nick'in hayatı, kızı Morgan Nick'in yakınlarda arkadaşlarıyla oynarken kaçırılmasıyla sonsuza dek değişecekti. Morgan Nick vakası 2020 yılında yeniden incelendiğinde, bir belgesel ekibi yeni müfettişlerle birlikte oradaydı - bu da soruşturmada 25 yıl sonra ilk dramatik değişikliğe yol açtı.