Morgan Freeman ile İnancın Hikayesi
Günümüzde, inancımız ne olursa olsun, inancın gücü hayatımızın her yerine iyi ya da kötü dokunuyor. Karşınızda Morgan Freeman'ın inançlarımızın bizi birbirimize nasıl bağladığını keşfetme yolculuğu. Bu, bizim neslin arayışı. İnancın Hikayesi.