The Montaners
Montaner Ailesi: Latin müziğinin en önemli sanatçılarından biri olan Ricardo Montaner'in başını çektiği bu ikonik aile ile tanışın. Sanatçılarla dolu bu aile eğlence sektörünün en başarılı ve en konuşulan ailelerinden biri haline geldi. Onlar aile ve profesyonel hayat arasında denge kurmaya çalışırken günlük yaşantılarına bir göz atın.
Latin müzik tarihinin en önemli sanatçılarından birinin başını çektiği ikonik Montaner ailesini takip ediyoruz. Sanatçılarla dolu bu aile eğlence sektörünün en başarılı ailelerinden biri. Onlar aile ve profesyonel hayat arasında denge kurmaya çalışırken günlük yaşantılarına bir göz atın. Ricardo ve Marlene, anne ve baba, yuvanın gittikçe daha da boş kalmasını gözlemler. En büyük oğulları Ricky, aktris ve model Stefi Roitman ile evlenmeye hazırdır. En küçükleri Evaluna, Camilo ile ilk çocuklarını beklemektedir. İş hayatı ve ilişkisini dengelemeye çalışırken bir kriz atlatan ortanca çocuk Mau, eşi Sara Escobar ile bir bebek beklediklerini açıklar. Harika görüntüler ve canlı performanslar göreceğiz. Videolar, röportajlar ve özel aile görüntüleri aracılığıyla ailenin yaşam tarzını tanıma fırsatı yakalayacağız.