L-POP
K-pop hayranı Andrea, önceki grubundan atıldıktan sonra kendi cover dans grubunu kurar. Sonrasında diş hekimi olmakla, gerçek hayalinin peşinden gitmek, yani idollerinin de yaptığı gibi Kore’de profesyonel bir şarkıcı olmaya hazırlanmak arasında bir karar vermek zorunda kalacaktır. Ablası Pau, maceralarını anlatan bir belgesel çekerken ona göz kulak olur.
Sinema öğrencisi Pau, K-pop hayranı olan kız kardeşi Andrea hakkında bir belgesel çekmektedir. Ailesi, Andrea'nın da kendileri gibi diş hekimi olmasını, düzenli bir işe ve normal bir hayata sahip olmasını arzu etmektedir. Andrea ise tüm zamanını yeni kurduğu dans grubuna ayırmak ister. Ancak Andrea'nın gizli tuttuğu başka bir hayali daha vardır; Şarkıcı olmak ve hayatını müziğe adamak. Tıpkı idolleri gibi o da bu hayalleri gerçekleştirmek için bu işin tam yerinde, yani Kore'de kendini hazırlamak istemektedir. Buna engel olabilecek pek çok şey vardır; Artık ideal yaşı geçmiştir, gerekli yeteneğe sahip olup olmadığını bilmemektedir ve Koreli değildir. Ancak Pau’nun çektiği belgesel, grubu, beklenmedik bir aşk macerası ve ünlü bir aktörle karşılaşması sayesinde Andrea, hayalinin peşinden gidecek özgüveni kendinde bulacaktır.