Vahşi Şili
And Dağları'ndan rüzgarlı sahil şeridine kadar Şili, ekstrem doğada bir dizi olağanüstü vahşi yaşama ev sahipliği yapıyor. Buradaki eşsiz ve ilginç türler, dünyanın başka hiçbir yerinde bulunamıyor.