Code Rose
Plameňák přistane na ranveji letadlové lodi na otevřeném moři. Armáda ale potřebuje mít ranvej volnou. Snaží se toho ptáka zbavit, jenže plameňák se vrací s vlastní armádou svých přátel a neúprosně přebarví šedý válečný stroj narůžovo.