Diament Olgi
Začátek 80. let v Polsku. Olze je sedm let a má ráda svého tatínka. Když jí umře oblíbený cvrček, uvědomí si, že čas nelze vrátit zpět. Aby Olgu uklidnil, vypráví jí tatínek podivný příběh o obrovi s diamanty místo očí. Příběh vysvětluje chod času. Olga s tatínkem si brzy uvědomí, že tato legenda má reálný dopad na jejich život. Diamanty jsou skutečné!