Falklands: Island of Secrets
V roce 1980, dva roky před válkou, která ostrovy proslavila, vyšel královský mariňák Alan Addis z baru na Falklandských ostrovech a beze stopy zmizel. Záhadné zmizení nebylo vyřešeno přes 40 let.