Drsný newyorský policista Popeye Doyle se vydává do Marseille, aby pokračoval v neúnavném pronásledování mezinárodního drogového dealera.
Gene Hackman si v tomto uznávaném pokračování akčního hitu zopakuje svou kultovní roli drsného detektiva Popeye Doyla. Během pronásledování dealerů heroinu v Marseille je Doyle unesen a donucen stát se sám závislým. Popey je však pevně odhodlaný a když je konečně osvobozen, projde mučivým odvykáním a pokračuje v pronásledování smrtícího drogového krále (Fernando Rey).