Timmy Time: Timmy's Seaside Rescue
Je tu první výlet Timmyho a jeho přátel ze školky na mořské pobřeží. Zábavný den na pláži je narušen, když jsou Timmyho milovaný méďa a černý pasažér Bumpy ze člunu spláchnuti do moře. Doufejme, že je odvážný Timmy zachrání.