ASSEMBLED: Jak se natáčel Black Panther: Wakanda nechť žije
Sledujte, jak se natáčel film Black Panther: Wakanda nechť žije, ve kterém příběhem hodným zesnulého krále složili herci a štáb poklonu T’Challovi. Prostřednictvím intimního pohledu do zákulisí a rozhovorů uvidíte, jak se Shuri ujímá role wakandské hrdinky a čelí novému nepříteli z hlubin oceánů, Namorovi.
Vzdát poctu minulosti a vykročit vstříc budoucnosti. Vládnout vlastnímu národu a vést válku s jiným. Ujmout se role hrdiny, který nás příliš brzy opustil. To jsou úkoly, kterými byla, po smrti krále T'Chally, ve filmu Black Panther: Wakanda nechť žije od studia Marvel, Shuri pověřena. Prostřednictvím pořadu Jak se natáčel film zjistíme, jak se psala nová kapitola životů našich oblíbených hrdinů. Ve Wakandě navštívíme Zlaté město a mrazivé jižní vrcholky, které jsou domovem kmene Jabariů a jejich náčelníka M'Bakua. Díky úžasným kostýmům, které čerpají inspiraci z mnoha bohatých afrických kultur, lépe pochopíme postavy jako jsou Okoye a Nakia. Dále se seznámíme s Riri Williamsovou v podání Dominique Thorneové, která má vlastní superhrdinské brnění, a musí se vypořádat s následky T'Challových rozhodnutí. Ale co je možná nejdůležitější, spolu s herci a štábem se vydáme do hlubin oceánu, kde se setkáme s Namorem a národem Talokanců. Po měsících zkoušení choreografie a tréninku volného potápění se Talokanci a Wakanďané vedení Namorem a Shuri utkají v bitvě o budoucnost svých národů a o jejich nejcennější kov, vibranium. Shuri smrt jejího bratra zlomila, ale i tak se stala novým Black Pantherem, a vede svůj národ srdcem, spíše než silou. Chce-li navázat na odkaz svého bratra, musí utlumit svou touhu po pomstě, přestože ji Namorova lstivost, bezohlednost a hrubá síla přivedou na pokraj sil. Tento film o filmu odkrývá divákům nejtajnější části produkce a umožňuje jim být svědky mistrovské režie Ryana Cooglera. Black Panter: Wakanda nechť žije možná nebyl snímek, který by původně byl v plánu, nicméně navzdory nezměrné ztrátě herci a štáb prvního dobrodružství Black Panthera opět spojili síly, aby vytvořili krásný příběh plný smutku, sounáležitosti a lásky.