Crazy Over Daisy
Zamilovaný Kačer Donald jede v 90. letech 19. století na starém bicyklu za svou láskou Daisy, když mu dobrou náladu zkazí setkání s veverkami Chipem a Dalem, kteří mu zmaří plány. Vše se ještě více zvrtne, když se Daisy na Donalda rozzlobí za to, jak se k rozpustilé dvojici chová.