The New Neighbor
S novým domem dostane Donald novou příležitost milovat svého souseda. Není to tak lehké, když je vaším sousedem Pete a jeho zdivočelý pes Muncey. Brzy se jejich eskalující hádky dostanou na první stránky novin a celé město sleduje, co z toho bude.
S novým domem dostane Donald novou příležitost milovat svého souseda. To se snáze řekne, než udělá, když je vaším sousedem Pete a jeho zdivočelý pes Muncey. Donald sotva stihl zavěsit cedulku „Domov sladký domov“ a už se Pete rozhodl, že Donaldův záhon tulipánů je ideální místo pro jeho odpadky. Donald se snaží všechny problémy snášet s úsměvem, ale to nemá dlouhého trvání a kalich trpělivosti brzy přeteče. Brzy se jejich hádky dostanou na první stránky novin a celé město se shromáždí, aby sledovalo, co z toho bude.