S Apollem k Měsíci
Sledujte vesmírný program Apollo s přistáním na měsíci jako dosud nikdy předtím, přímo z centra dění. Lidstvo na povrch Měsíce nevkročilo od roku 1972, seriál však kombinuje fikci, realistické 3D pohledy a digitalizované materiály z archivů v ultra-HD a vrací se po stopách nejdůležitějších momentů i komplikací projektu Apollo, přičemž odkrývá poslední tajemství vesmírného programu.