George & A.J.
Ošetřovatelé George a A.J. se snaží dopravit seniory do pečovatelského domu. Senioři po celém městě se inspirují Carlovým útěkem a společně se snaží připravit své vlastní „útěky“ - z čehož jsou George a A.J. dost rozčarovaní.