Incredible Dr. Pol: A 200th Polapalooza
Jedinečný doktor Pol dosáhl neuvěřitelného milníku, 200 epizod! Projděte se vzpomínkami a zavzpomínejte na nejzajímavější okamžiky uplynulého desetiletí. Doktor, Charles a Diane se připojí k zábavě a budou sledovat a reagovat na tyto nezapomenutelné okamžiky spolu s vámi. Navíc se poprvé podíváte na dosud neviděné záběry ze seriálu. Jsou to dvě hodiny plné nepřetržité zábavy, které si nesmíte nechat ujít!