Jak se natáčela Black Widow
Vydejte se společně se Scarlett Johanssonovou, Florence Pughovou a Davidem Harbourem na exkluzivní cestu do zákulisí natáčení filmu Black Widow. Staňte se svědky náročného kaskadérského výcviku herců a zjistěte, jak byly klasické postavy z marvelovských komiksů, jako je Taskmaster, přetvořeny pro potřeby MCU.
Vydejte se společně se Scarlett Johanssonovou, Florence Pughovou, Rachel Weiszovou a Davidem Harbourem na exkluzivní cestu do zákulisí natáčení filmu Black Widow. Staňte se svědky náročného tréninku, který Johanssonová a její kolegové podstoupili, aby mohli provést úžasné kaskadérské kousky a bojové sekvence filmu. Zjistěte, jak byly klasické postavy z marvelovských komiksů, jako jsou Red Guardian a Taskmaster, nově interpretovány a oživeny pro začlenění do MCU. Vydejte se do ulic Budapešti, kde se produkce pro větší autenticitu natáčela přímo na místě. Zjistěte, jak se díky kombinaci praktických prvků a vizuálních efektů realizovaly ohromující kulisy, jako je například Červený pokoj. Kromě toho se vrátíte k desetileté historii Scarlett Johanssonové, která ztvárnila Natashu Romanoffovou, a to pomocí dobových klipů z rozhovorů a vzácných záběrů z natáčení.