LA 92
U příležitosti 25. výročí nepokojů v Los Angeles vtáhne film LA 92 diváky do bouřlivého období prostřednictvím dosud viděných archivních záběrů.
25 let poté, co verdikt v procesu s Rodney Kingem vyvolal v Los Angeles několikadenní protesty, násilí a rabování, vtáhne film LA 92 diváky do tohoto turbulentního období prostřednictvím ohromujících a dosud neviděných archivních záběrů. Film produkovaný dvojnásobným držitelem Oscara Simonem Chinnem a držitelem Emmy Jonathanem Chinnem a režírovaný držiteli Oscara Danem Lindsayem a TJ Martinem nahlíží na události roku 1992 z různých úhlů a přináší nový pohled na klíčový okamžik, který rezonuje do dnešního dne.