Drugs, Inc.: Dealer Pov
Tento hodinový speciál ze série Drogy a.s. nejenže sleduje kroky drogových dealerů, zároveň je ale i natočen jejich vlastníma očima. Drogové party v New Yorku, Atlantě a Portlandu nás vezmou na výlet do svých každodenních životů.
Surový. Nenaplánovaný. Skutečný. Tento hodinový speciál ze série Drogy a.s. nejenže sleduje kroky drogových dealerů, zároveň je ale i natočen jejich vlastníma očima. Drogové party v New Yorku, Atlantě a Portlandu nás vezmou na horskou dráhu svých každodenních životů. Tento speciální díl nabízí zcela nový divácký zážitek – od přestřelky s konkurenčním gangem přes vymáhání dluhů až po skrývání se před policií v otevřené výtahové šachtě.