Olympiáda na dvorku
Mickey a Pete se utkají v různých sportovních disciplínách (běh, veslování, skok o tyči a divoký závod na kolech) a celý dvorek (včetně Minnie a Horace Horsecollara) je přijde povzbudit. Pete se uchýlí k podvádění, ale Mickey nakonec zvítězí.