Teta Edna
Když Bob Parr navštíví designérku Ednu Mode, aby mu pomohla s jeho neklidným batoletem Jack-Jackem, stráví Edna celou noc nad návrhem superobleku, který by zkrotil Jack-Jackovy zdánlivě neomezené schopnosti.