Do posledního dechu
Hrdinský akční thriller je založený na skutečném příběhu největší záchrany v historii Pobřežní stráže. V roce 1952 udeřila na pobřeží Cape Cod obří sněhová bouře, která roztrhla ropný tanker T-2 v půli a uvnitř rychle se potápějící zádi tak uvěznila více než 30 námořníků. Když se to doneslo Pobřežní stráži Spojených států, čtyři muži vedení kapitánem Berniem Webberem (Chris Pine) nasedli do dvanáctimístného člunu a vydali se na troufalou záchrannou misi skrz 20metrové ledové vlny a větry hurikánu. Řídili se Webberovým heslem: „Všichni přežijeme, nebo všichni zemřeme.“ Triumfální film Záchranná mise je vzrušující, plný akce a stojí na víře v sílu lidského ducha.