Tini: Violettina proměna
Violetta (Martina „Tini" Stoesselová) se vrací z celosvětového turné a dozvídá se nečekané novinky. Ocitá se na rozcestí a je nucena zpochybnit vše.
Violetta (Martina „Tini" Stoesselová) se vrací z celosvětového turné a dozvídá se nečekané novinky. Ocitá se na rozcestí a je nucena zpochybnit vše. Ve snaze poslechnout svůj vnitřní hlas a jít vlastní cestou přijímá spontánní pozvání na cestu přes půl světa, aby hledala odpovědi. Během jednoho nekonečného léta v krásném italském pobřežním městečku překypujícím kreativitou se Violetta vydává na cestu sebepoznání, která je podnětem k uměleckému, hudebnímu i osobnímu probuzení. Jak se střetává její minulost, přítomnost a budoucnost, Violetta objevuje své pravé já a mění se v Tini, ženu a umělkyni, kterou se měla stát. V inspirativním příběhu o dospívání „Tini: Nový příběh Violety", který otevírá cestu k nové vzrušující budoucnosti, se zrodí nová hvězda.