Turtle Hero: Ein Leben Fur Die Schildkroten
V dětství miloval zvířata a v dospělosti stal odborníkem na plazy. Peter Praschag se věnuje kožatce Swinhoeově, kterých na světě zbývají už jen tři jedinci. Jeho ochranářské úsilí sahá až do Indie a Bangladéše, kde chrání různé ohrožené obratlovce.