Jak se natáčel dokument Tygři
Film Tygři na vzestupu od společnosti Disneynature oslavuje pozoruhodný návrat jednoho z nejikoničtějších zvířat na světě. Počty tygrů se úspěšně začaly opět zvyšovat, a tak se mnoho z těchto obrovských kočkovitých šelem vydává z rezervací v indických lesích na farmy a do vesnic. Hrdiny tohoto příběhu jsou veterináři, vědci a komunitní hlídky, kteří jsou odhodláni umožnit tygrům a lidem žít pospolu.