Smrt a další důkazy
Seriál Smrt a další důkazy se odehrává uprostřed přepychu celosvětové smetánky a zaměřuje se na geniální a neposednou Imogene Scottovou (Violett Beaneová), která se ocitne ve špatný čas na špatném místě (i když si za to tak trochu může sama) a stane se hlavní podezřelou v případu záhadné vraždy.