Seriál Scream Queens je komediálně-hororová antalogická směsice žánrů od tvůrců Ryana Murphyho, Brada Falchuka, Iana Brennana a Dante Di Loreta. První řada se točí kolem vysokoškolského kampusu, kterým otřásla série vražd.