Superstar: Život slavných
Představuje vzácné záběry a intimní detaily o individualistech, kteří formovali americkou kulturu. Vydejte se do hlubin života těchto ikon s jejich přáteli a rodinami, kteří vám odhalí raketové vzestupy i ničivou cenu slávy.