The Caribbean: Billionaires' Paradise
Seriál The Caribbean: Billionaires’ Paradise přibližuje luxusní životní styl obyvatel, přistěhovalců a návštěvníků některých z nejexkluzivnějších ostrovů v Karibiku a sleduje také kvalifikovaný personál, který jim slouží ve velkém stylu.
Seriál The Caribbean: Billionaires’ Paradise přibližuje luxusní životní styl obyvatel, přistěhovalců a návštěvníků některých z nejexkluzivnějších ostrovů v Karibiku a sleduje také kvalifikovaný personál, který jim slouží ve velkém stylu. Společně unikneme z každodenní reality na některé z nejznámějších prázdninových lokalit na 7 000 sluncem zalitých ostrovech a zaměříme se na nejbohatší lidi světa, kteří žijí, pracují, baví se a odpočívají v dokonalém ráji. Seznámíme se s nejluxusnějšími hotely i plážovými nemovitostmi na soukromých ostrovech a zároveň nahlédneme do životního stylu jejich obyvatel, který jako by byl stvořený pro královskou rodinu.