Americké národní parky
Americké národní parky představují krajinu a divokou přírodu deseti neuvěřitelně rozmanitých a krásných parků - některé jsou známé, jiné překvapivě neznámé. Seriál ukáže Američanům i světu, že každý z těchto parků je přírodním skvostem a společně by měly být oslavovány jako národní poklad.