Arctic Ascent with Alex Honnold
Alex Honnold se vydává na šestitýdenní výpravu do východního Grónska, aby podnikl prvovýstup na jednu z nejvyšších dosud nezlezených skalních stěn na světě. Tahle výprava ale zdaleka není jen horolezecká. Alex a jeho tým za pomoci glacioložky Heidi Sevestreové zkoumají dopady klimatických změn na ledovce, ledové čepice a fjordy v odlehlých částech Arktidy.