Chutě Ameriky s Padmou Lakshmi
V pořadu Taste the Nation zve oceňovaná autorka kuchařek, moderátorka a výkonná producentka Padma Lakshmi diváky na cestu napříč Amerikou. Zkoumá bohatou a rozmanitou kuchyni různých skupin přistěhovalců a zároveň hledá národy, které významně ovlivnily dnešní podobu amerického jídla.
V pořadu Taste the Nation zve oceňovaná autorka kuchařek, moderátorka a výkonná producentka Padma Lakshmi diváky na cestu napříč Amerikou. Zkoumá bohatou a rozmanitou kuchyni různých skupin přistěhovalců a zároveň hledá národy, které významně ovlivnily dnešní podobu amerického jídla. Padma stoluje s Američany ze všech koutů země, s lidmi z původních komunit i s nově příchozími přistěhovalci, aby odhalila kořeny a vztah mezi naším jídlem, lidskostí a historií – a v podstatě odhaluje příběhy, které zpochybňují pojmy identity, sounáležitosti a toho, co znamená být Američanem.