De Wit, Rosé en Roodtrip
Přední odborník na víno Harold Hamersma a spisovatel/herec Ronald Giphart jsou přáteli už celé roky. V této příjemné nové sérii opustí tato šarmantní dvojice studio a vydá se na cestu, aby prozkoumali proslulé vinařské oblasti.