Heerlijk Oostenrijk
Novinářka o jídle Laura de Graveová projíždí na motorce krásný rakouský venkov. Po cestě dělá zastávky u farmářů, šéfkuchařů a výrobců potravin, kteří vyprávějí výjimečné příběhy a stále používají staletí staré potravinové techniky. Tito lidé pomáhají Lauře při jejím pátrání po tajemstvích rakouské kuchyně a ukazují jí, že rakouská kuchyně není jen řízek a jablečný štrůdl. A samozřejmě také rádi pomůžou Lauře vařit typické rakouské pokrmy!