Doktoři
Působivý seriál „Doktoři“ s lékařskou tematikou se zaměřuje na poslední roky výcviku mladého lékaře. Seriál odhaluje pravdu o tom dobrém i špatném, co se skutečně děje v nemocnicích po celé zemi.
Conrad Hawkins je jedním z nejlepších lékařů nemocnice Chastain Park Memorial Hospital. Kdykoliv je to možné, okouzlující a arogantní Conrad rád volí nekonvenční přístup a věří, že je jeho osobní povinností rozbít romantické iluze rezidentů prvního ročníku. Doktor Devon Pravesh je nevinný idealista, který se opírá o svůj vytříbený morální kompas, ale s Conradovou pomocí si začíná uvědomovat, že lékařská praxe je byznys jako každý jiný, s méně než andělskými pacienty a omylnými lékaři.