Disney Zombie: Tajemství Addisonovy příšery
Addison pořádá Podzimní halloweenský ples a může se přetrhnout, aby to byla pořádně strašidelná zábava. Když upraví kostým krevety pomocí kamenů z Vlčího doupěte, kostým díky záhadné síle obživne, jako by se z něj stalo Frankensteinovo monstrum. Monstrum Krevetka začne ničit všechno, co mu stojí v cestě! Zed a Willa budou muset s Addison spolupracovat na záchraně plesu… a celé Seabrook!