Favourites By
V této krásné nové řadě pořadu o vaření uvidíte mix šéfkuchařů z 24Kitchen a známých amatérských kuchařů, kteří připravují svá oblíbená jídla. Každý šéfkuchař řekne něco o receptu, o tom, proč je jeho oblíbený a umožní divákovi sledovat jeho přípravu. Mezi oblíbené recepty mohou patřit dorty i kompletní večeře, takže v každém dílu uvidíte něco jiného.