Food Truck Challenge
Sledujte, jak se oblíbení šéfkuchaři z kanálu 24Kitchen rozdělí do tří týmů a zúčastní se úžasné kuchařské výzvy. Každý tým dostane jeden food truck a pokusí se vytvořit to, co je podle nich vítězný výběr jídel prodávaný na různých festivalech. Šéfkuchaři si užijí spoustu legrace - ale vyhrát může jen jeden tým. Čí food truck bude mít největší zisk?