<JUNG KOOK: I AM STILL> THE ORIGINAL
Navzdory přirozenému talentu a výjimečnému úspěchu se Jung Kook vydává svou vlastní cestou. V tomto dokumentu se můžete těšit na jeho první debutový sólový singl, nepublikované rozhovory, exkluzivní záběry ze zákulisí a kompletní koncert „Jung Kook ‘GOLDEN’ Live On Stage.“
Jung Kook se stal předním sólovým umělcem 20. let tohoto století. Publikum uchvátil hity jako „Seven“, „3D“ a „Standing Next to You“, které se umístily na vrcholku žebříčků. I dnes se snaží nadchnout svou komunitu fanoušků ARMY, neustále se zlepšovat a rozvíjet. I přes přirozený talent a výjimečný úspěch ale neusíná na vavřínech. Místo toho se vydává vlastní cestou. Buďte svědky Jung Kookovy osmiměsíční cesty plné „zlatých okamžiků“, od debutového sólového singlu až k propagaci alba GOLDEN, a vydejte se s ním po celém světě do měst jako New York, Londýn a Soul. Toto je příběh Jung Kooka, umělce, co nikdy nepřestává snít.